Вівторок, 18.01.2022, 17:27
Вітаю Вас, Гість

 

    Педагогічні ради

2021-2022 навчальний рік

 

 

Педагогічні ради

                    термін

відповідальний

1

«Дошкільна освіта: пріоритетні напрями діяльності дошкільного навчального закладу у 2021-2022 н.р.»

1.Про виконання рішень попередньої педради від 31.05.2021 року.

2. Організація освітнього процесу у нових умовах

  • ознайомлення з нормативно-правовими документами в галузі освіти на 2021/2022 навчальний рік

3.  Про обговорення й затвердження плану роботи закладу дошкільної освіти на 2021-2022 навчальний рік

  • програми, за якою будуватиметься освітній процес у вікових групах;
  • форм планування освітньої роботи;
  • розпорядку дня та орієнтованого розподілу занять на тиждень для всіх вікових груп;
  • орієнтовного плану фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми;
  • плану спільної роботи ДНЗ №1та ЗОШ І – ІІІ ступенів №2;
  • плану роботи Консультативного центру «Разом з мамою» (для дітей раннього віку) та консультативного центру для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї на 2021-2022 н.р.
  • атестації педагогів;
  • вивчення стану організації освітнього процесу;
  • перспективного плану курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • самоосвіти педагогів;

4.Затвердження освітньої програми на 2021-2022 навчальний рік.

6.Про гурткову роботу в закладі дошкільної освіти.

5. Про обговорення і затвердження моделі здійснення моніторингу навчальних досягнень дітей.

6. Про результати огляду закладу дошкільної освіти щодо підготовки до нового навчального року.

7. Про навантаження педагогічних працівників на 2021-2022 навчальний рік

 

31.08 2021

директор

2

Тема: «Розвиток творчих здібностей дітей в процесі нетрадиційного малювання»

(форма проведення – круглий стіл)

  1. Провиконання рішень попередньої педагогічної ради.
  2. Про образотворче мистецтво, як засіб реалізації художньо – творчого потенціалу дошкільників.
  3. Про створення розвивального середовища для розвитку творчої особистості.
  4. Про використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у формуванні творчих здібностей дошкільників: Нетрадиційне малювання.

 

25.11.2021

директор

3

«Соціально-моральний розвиток дітей дошкільного віку»

1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Про соціально-моральний розвиток – передумова соціалізації особистості дошкільника.

3. Про результати тематичного вивчення стану роботи з морально-правового виховання в групах дітей дошкільного віку.

4.Про взаємодію сім’ї та дошкільного закладу у соціально-моральному розвитку дітей.

5. Про виховання культурної поведінки в різних вікових групах.

 

березень

завідувач

4

«Аналіз роботи ДНЗ за 2021-2022н.р. Обговорення шляхів її поліпшення»

  1. Про аналіз виконання рішень попередньої педради від 27.02.2020
  2. Про аналіз виконання річного плану роботи Путивльського дошкільного закладу (ясла-садок) №1 за 2021– 2022 н.р
  3. Про аналіз стану освітнього процесу з дітьми, його якісних та  кількісних показників
  4. Про готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.
  5. Про екологічну свідомість дошкільників (розвивальні прогулянки в ДНЗ)
  6. Про затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на літній період 2020 року.

травень

директор

 

 

 

 

2020-2021 навчальний рік

ВЕРЕСЕНЬ

Пріоритетні  завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2020-2021 н. р.

  • Про організацію та зміст освітньо-виховної діяльності дітей  дошкільного віку відповідно до рекомендацій МОН, молоді та спорту України, МОЗ, міської  серпневої конференції;
  • Про обговорення і схвалення плану роботи ДНЗ на 2020-2021 н. р.;
  • Про затвердження освітніх програм, розкладу занять, форм планування роботи, навантаження і графік роботи;
  • Про результати вивчення стану готовності груп до нового навчального року (довідка за результатами перевірки);
  • Про підсумки літнього оздоровлення.

ЛИСТОПАД

«Знання вихователя - успіх дитини». «Сучасні підходи до логіко – математичного розвитку дошкільників».

  • Про аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради;
  • Довідка за результатами  тематичного вивчення «Стан реалізації завдань освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».
  • Про розвиток логіко-математичного та сенсорного розвитку шляхом інноваційних технологій.
  • Про сенсорний  та логіко-математичний розвиток дітей шляхом використання інтерактивних дидактичних ігор.
  • «Найкращі цікавинки» (презентації дидактичних та розвивальних посібників з логіко-математичного розвитку).

 

ЛЮТИЙ

Розвивальна робота в групах дітей раннього віку, її особливості та вимоги до організації (круглий стіл)

  • Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради;
  • Про створення мікроклімату працездатності (вправа «Історії з торбинки»)
  • Про своєрідність розвивальної роботи в групах дітей раннього віку;
  • Про розвиток предметної діяльності в період раннього віку;
  • Про дидактичну гру – як засіб та форма розвивальної роботи дітей раннього віку;
  • Про організація розвивального сенсорного  середовища в групах раннього віку (довідка за результатами тематичної перевірки)

 

ТРАВЕНЬ

Результативність реалізації закону України «Про дошкільну освіту» та Базового компоненту у ДНЗ за 2020-2021 н .р.

  • Про аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради;
  • Про аналіз стану навчально-виховної роботи за 2020-2021 н. р.;
  • Про фізичну та психологічну готовність дітей старших груп до навчання у школі;
  • Про ознайомлення з планом роботи на оздоровчий період;
  • Про обговорення проекту річного плану на 2021-2022 н. р.

 

2019-2020 навчальний рік

ВЕРЕСЕНЬ

Про завдання діяльності педагогічного колективу Путивльського

дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 на 2019 – 2020 н/рік.

     1. Про аналіз стану роботи колективу за минулий навчальний рік.

  1. Про обговорення та затвердження річного плану роботи дошкільного закладу на 2019 - 2020 н/рік.
  2. Про вивчення та обговорення методичного листа МОН України №1/9 від 02.07.19р. «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019-2020 навчальному році»

 

ЛИСТОПАД

Дитячий садок та родина. Сучасні підходи до організації роботи з батьками.

  1. Про теоретичні аспекти взаємодії ДНЗ з родинами вихованців.
  2. Про практичні способи налагодження взаємодії вихователя з батьками.
  3. Про принципи ефективної взаємодії педагогів та батьків

 

 

ЛЮТИЙ

Формування життєвої компетентності дитини на основі індивідуального та діяльнісного підходів

1.Про формування життєвої компетентності дошкільника як складової формування зрілості майбутнього школяра.

2. Про життєву компетентність як основу розвитку особистості.

 

ТРАВЕНЬ

Аналіз освітньо-виховного процесу за 2019 - 2020р.

 

1. Про підведення підсумків роботи з дітьми за навчальний 2019 - 2020рік.

2. Про обговорення та затвердження плану роботи на літній період.

3. Про ігрову діяльність дошкільників: сучасний формат.

 

       2018-2019 навчальний рік

ВЕРЕСЕНЬ

Про завдання діяльності педагогічного колективу Путивльського

дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 на 2018 – 2019 н/рік.

1. Про аналіз стану роботи колективу за минулий навчальний рік.

  1. Про обговорення та затвердження річного плану роботи дошкільного закладу на 2018 - 2019 н/рік.
  2. Про вивчення та обговорення методичного листа МОН України №1/9 від 13.06.18р. «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018-2019 н.р.»

 

ЛИСТОПАД

Забезпечення наступності в роботі дошкільної та початкових ланок освіти у світлі Концепції «Нова українська школа»

1. Про системний підхід до забезпечення наступності і перспективності між дошкільним закладом і школою.

2.Про співпрацю з батьками щодо успішної підготовки дітей до школи. (з досвіду роботи вихователів)

3. Про стан організації освітньо –виховної роботи в старших групах.

Ігрова діяльність, як засіб підготовки дітей до школи.

 

ЛЮТИЙ

Ігорова діяльність у розвитку дитини та діяльності дорослого

1.Про значення ігрової діяльності в розвитку дитини дошкільного віку.

2. Рух + гра = рухлива гра, або як позбутися гіподинамії.

3. Про особливості організації та проведення рухливих ігор у різних вікових групах.

ТРАВЕНЬ

Аналіз освітньо-виховного процесу за 2018 - 2019р.

 

1. Про підведення підсумків роботи з дітьми за навчальний 2018 - 2019рік.

2. Про обговорення та затвердження плану роботи на літній період.

3. Про квест-технологію в освітньому процесі.